Kết hợp giao diện tương tác và phương pháp thiết kế chiếu sáng đồ họa dựa trên mẫu sử dụng hàm mục tiêu và biến đổi wavelet
. In this paper, we present an approach to lighting design in applications where the expected result of the lighting design process for a 2D image. In this approach, the lighting-by-example method using wavelet-based objective function is used in combination with an interactive interface in order to optimize lighting parameters for an object or a group of objects individually, and then the visual results of these separate processes are combined (utilizing 3D depth information) in the seamless generation of a final 2D image.
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.